Hipp, hipp, Hurra!

Sjukt trött. Sjuuukt trött!

Sitter och försöker utveckla mitt arbete i Samhällskunskap B men istället planerar jag och Morran hur vi ska gå segrande ur Robinson nästa år. Morran är rädd för att vi kommer att bli utröstade direkt, men det tror inte jag, så bra som vi är på att analysera och övertyga så tror jag att vi kommer att kunna pakta ihop oss med några stycken och vara kvar länge i tävlingen. Vi kommer då att kunna ligga på stranden, gå ner i vikt på grund av matbristen och samtidigt slippa göra särskilt mycket för att få vara kvar på ön. Sola och bada i pin... saltvatten? Schyst semester. Det lär inte bli någon gourmetmat och lyxsviter direkt, men det kan jag ta. Bara jag vinner.


Idag fyller Jonny år, har köpt en tårtbit och tårtljus som jag ska tända sen när han kommer hem! Jag tänker aldrig på åldersskillnaden mellan oss, men just vid våra respektive födelsedagar reagerar jag på det. Tretton jäkla år, skiljer det.. Jag förstår om folk höjer på ögonbrynen ibland när vi berättar att vi gått och gift oss och allt! Fast det är deras problem, vi är på samma nivå (oftast) och trivs med varandra.

Grattis buttface!



Kommentarer
ellen

Fin blogg du har! :)



Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg, kan du gå in på min blogg (:



Ha en bra dag!

2009-12-08 @ 15:36:23
URL: http://ensyster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0