Är trött på alla "måsten"..

Jag är så trött så trött, orkar inte med någonting känns det som.

Skulle behöva träffa en terapeut regelbundet, kanske i kombination med en dietist också eftersom jag blir så stressad och rent ut sagt utbränd av detta vikttänk. Som jag skrivit om tidigare så blir jag så otroligt leds på att ALLTID ha viktnoja i huvudet, "måste gå ner i vikt", jag vill kunna slappna av. Jag är inte avslappnad och kan inte ta det lugnt i huvudet trots att jag tar det lugnt och sitter ner.

Det är alltid en massa "måsten" i huvudet och det här blir jag galen av, vill inte att de här måstena skall förstöra mitt annars så goda humör. Om jag blir stressad, blir jag arg, irriterad och riktigt frustrerad över minsta lilla sak. Detta är ingenting jag uppskattar.

HUR gör man för att slappna av och komma ifrån dessa "måsten"?

Tuff fråga. Jag får ta reda på det.



Kommentarer
Myran

Myran har också en fråga: Vem är det du "måste" för och varför? Kungen, Thåström eller dig själv?

Tänk igenom saken och fundera på vilka "måsten" som riktigt MÅSTE göras. Man kan inte göra allt på fem sekunder, och allt är inte "måsten" heller...

2009-05-10 @ 11:19:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0