Dressyrarbete i Bergeforsen

Idag var Lise med mig till stallet och hälsade på, väldigt trevligt! Hon red Moro en gång i våras och det var verkligen roligt att kunna visa upp en helt annan häst den här gången. Det tog en stund innan hon hittade knapparna på honom, men när hon väl gjorde det så gick han riktigt bra och avslappnat. Tog några bilder med min reservkamera, min andra med 8 pixlar är också den död. Där har jag varit så klantig att jag inte hållit reda på kvittot och då går det i stöpet.. Har tagit kontakt med mitt försäkringsbolag för att kolla upp saken.

Som sagt, bilderna blev inte särskilt bra av alla jag tog, här kommer ett urval:



Här tror jag är ett bra exempel på att man kan rida honom i hög form, det är bara något jag måste förstå mig på.









Det var som sagt väldigt roligt att se någon annan att rida än bara Sessan. Jag satt och försökte ge tips som jag vet har funkat för mig eller sådant som jag måste bli bättre på, men jag vet inte om det hjälpte så mycket. Tror att Lise tyckte att det var roligt också. Hon fick lite tips av Sessan hon också så det tror jag hon tyckte var väldigt bra.

Fick några bilder på dressyrryttarrinnan också, alltid lika häftigt att se hennes arbete med Calle Pedal:






Sessan: Det var ingen idé att lägga ut någon bild på dig, det blev bara suddigt. Dålig karma idag kanske? :D


Kommentarer
sessan

Åhh.. nej .. hur ska jag klara det ..

2009-11-27 @ 14:29:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0