Önskelista

Ohh, mer hästbloggande på strindlund.blogg.se

Nu tar vi hoppar av glädje för det här är mitt liv! Bättre kan det inte bli! Ni som inte tycker om mitt tråkiga bloggande om hästar och ridning kan scrolla en bit nedöver och läsa om helkvällen på Filmstaden i Sundsvall. Här och nu blir det dock lite mer ridning och framgångar. Det är SÅ roligt och jag älskar min prins lite mer för varje dag som går. Helt otroligt!

Träffade min gamla "bästis" nere vid kiosken igår inför vampyrkvällen och hon berättade att hon tyckte min blogg var så rolig att läsa nu. KUL att någon tycker om att läsa om mina framsteg tillsammans med Moro i alla fall! Efter att ha växlat några ord tillsammans där vi kommit fram till att det behövs mer bilder och gärna fler videoklipp så skildes våra vägar åt. Jag funderade en kort stund över hur jag skulle kunna förbättra situationen här på bloggen. Vet själv att en blogg med bilder och videoklipp är mycket trevligare att läsa, men.. jag har liksom hakat upp mig på att jag inte har tillräckligt bra grejer att fota eller filma med. Eller jo, filma går nog bra men av vad jag förstått så krävs något särskilt program eftersom det är full HD på kameran och därför har jag inte orkat ta med mig den.
Hittade en systemkamera på Mediamarkt som verkade vara på erbjudande, 3299 kronor, som hittat. Det visade sig dock vara 3299 kr i månaden under 10 månader framöver. Och nej, jag har inte råd med en kamera för 32 990 kronor, det fungerar helt enkelt inte. Något ska vi väl försöka ordna upp detta med.. I ridhuset har jag ju nästan alltid någon med mig så den personen får väl förutom att agera ridinstruktör också agera fotograf.

Nää, tur för dig Myran, det blev inte SÅ mkt hästar och ridning nu direkt.. Så nu är väl du nöjd?!


(Del av..) Önskelista

  1. Systemkamera
  2. Presentkort på hästsportbutik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0