Globus Crincle, rakt in på julens önskelista!

Den här dressyrsadeln vill jag ha, den är både snygg och riktigt bekväm. Tänk att få rida i den där i träning istället för den jag har nu. En hoppsadel är inte att föredra vid dressyrridning, åtminstone så tycker jag att det blir bekvämare med en sadel gjord för ändamålet.






Pris: 11 890 kr

Källa:

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=320565&deptid=26&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


Vill någon efterskänka den summan till mig så tackar jag och tar emot.


Kommentarer
Lise

Du kan få köpa min Morris & Nolan istället ! Har provat 100 sadlar och den är oslagbar! Sjuuuukt bra stöd får man. Special prixe for you 9000:- nypris 18:- endast 3 år gammal ;) Gillar din blogg för övrigt Josse! Kul att du skriver om lite olika och om hur det går med hästen ! Kram

2009-09-28 @ 21:17:40
Josefine L

Om jag får den på avbetalning så kan jag tänka på saken! ;)

2009-09-28 @ 22:15:26
URL: http://strindlund.blogg.se/
LISE

Haha visst om du är intresserad ! :)

den är oslagbar! kan verkligen rekommendera då man får perfekt sits på en gång! Har fått beröm och kommentarer på den av alla tränare jag ridit för faktsikt :P



2009-10-01 @ 20:33:47
Josefine L

Vad är det för tumm på sitsen? Nu är 9000 lite över min budget, men.. Ska du sälja den? Och varför isåfall?

2009-10-01 @ 21:36:47
URL: http://strindlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0