Ville bara visa bilder på en utvecklad bärplockare!

Är det möjligt att den här snyggingen tillhör mig? Ja. Världens bästa polack!





Sista bilden är på mig och Moro, ser inte allt för tokigt ut. Om man bortser från att det ser ut som att jag har ett spett i rumpan. Allt enligt min nya man, Herr Jonny Larsson. Tack så mycket!  Men jag vet att det finns mycket att jobba på, och det skall jag göra. Helt klart! Idag blir det bara bus i skogen, det tror jag både jag och Moro skulle uppskatta. 




Det är INTE samma häst som i våras! Eller jo, det är det ju, men i en annan skepnad!



Kommentarer
Gabbi

Hej.

Grattis till giftermålet :D Ni var så fina. Vad roligt att det går bra med Moro. Jag är såå glad att du inte gav upp. Visste att ni skulle passa bra ihop. Kram Gabbi

2009-09-05 @ 20:15:14
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0