Uppdatering

Känner att jag måste göra ett snabbt inlägg här innan jag går och lägger mig. Ska jobba i morgon och känner egentligen att jag varit vaken längre än vad jag orkar när jag ska jobba, men jag har studier som måste skötas också så det är något jag måste ta itu med.

Jobbade idag på Bäckmo förskola från 9.30-16.00, sen jobbade jag från 16.00-17.30 på Tynderö förskola med städ. Nu kanske ni funderar över hur jag tog mig från Söråker till Tynderö på mindre än en minut, men den enkla anledningen är att jag hade 10 minuters rast tillgodo. Rektorn måste gilla mig, på mindre än en vecka har jag fått erbjudande om 32 timmars städning/månad och dessutom fått veta att personalen fått direkt order om att ringa mig i första hand om de behöver vikarier.

ROLIGT!



I morgon blir det 7.30-13.00, sen blir det städ 13.30-15.30 och efter det ska jag åka raka spåret hem och krypa ner under täcket och pussa lite på min man innan jag åker vidare med Sessan in mot sydligare breddgrader. I Sundsvall hämtar vi upp Översten och efter det vidare till Näset för att delta i en clinic med Eamon Hickey, spännande!

Moro har för övrigt tappat en sko igen, men det löser vi då jag har en otroligt sjyst hovslagare som förhoppningsvis får med sig något riktigt lärorikt av det här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0