Bloggeliblogg

Har inte bloggat på ett tag, mina "närmaste" vet redan hur det gått med lilla gubben - friskförklarad från hältan. Artrosen i hovleden består och detta gör att jag inte kan känna mig helt lugn över situationen. Just för tillfället är han dessutom väldigt snorig i den vänstra näsborren, idag såg jag till och med lite spår av gulfärgat snor, hoppas det inte är något allvarligt. Tänkte passa på att fråga om det i morgon när jag ringer PH-Vet. för några frågor och beställning av tid hos Martin för koll av tassarna.

Idag red Jonnys äldsta dotter Moro, hon har ridit tre gånger på ridskola och det går framåt för henne. Både hon och Moro var duktig, men stel-Arne (Moro) maskar på och ser ännu mer stel ut i kroppen på grund av detta. Ska börja att gymnastisera honom skritt i paddocken nu hade jag tänkt och skritta på så att jag kan göra en bedömning av hur han rör sig. Oroar mig konstant när jag ser honom.

Ska avvakta "magkänslan", förra gången när jag förbisåg den slutade det med ett chockartat besked. Nu är jag dock fortfarande inne i en orolig period. Har endast gått 1½ vecka sedan friskförklaringen så just för tillfället tänker jag inte ta några förhastade beslut.

  

 

 



Kommentarer
Morr

Hon ser ju som gjord ut för att rida! :)



Som vi pratat om så tror jag det är normalt att känna en sån oro, speciellt nu. Men jag hoppas och tror att det blir lugnare snart - och förstås att Moro slipper problem.



Fick du sms:et? Kan höras på tel i morgon om du har tid. Hängde inte med helt på skolgrejen så du får förklara igen. ;) Kram!

2010-07-02 @ 01:21:08
Anonym

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se. I min blogg hittar du skönhetstips (nya varje dag) där hittar du också tävlingar, och massa andra roliga saker, titta gärna in och se vad du tycker :) Kram caanez. www.nattstad.se/caanez



Kolla gärna in www.Angiihsblogg.blogg.se / En underhållande blogg

2010-07-03 @ 00:13:31
monikaolsen

kjempebra blogg =D

koslig med kommentar tilbake !

2010-07-07 @ 15:40:02
URL: http://monikaolsen.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0