Mitt vanprydande ärr

Ja, jag fortsätter på olycksvägen i mitt bloggande och har kommit till insikt; Jag irriterar mig på mitt ärr så som jag aldrig gjort annars. Har därför kommit på en smart lösning. Här kommer två bilder, en på mig blond och svettig från Turkiet och en mörkhårig och vinterljus. Skillnaden på bilderna är förutom hårfärgen kortare snedlugg på den ena och längre på den andra, SAMT att den är lagd åt olika håll.



 

  


På bilden till vänster ligger luggen till höger och på den andra bilden vice versa, mitt nu säkra kort för att dölja det gigantiska ärret i främre delen av min skall är att ha den till vänster. Ärret sitter alltså på vänster sida och när jag lägger luggen till vänster finns det inga spår av ridolyckan -98. När jag tittar på bilderna känner jag att saknar att vara blond, lite. På bilden till höger hade jag svartbrunt hår och av någon anledning är jag väldigt förtjust i det också.

Så, vad tycker ni? Blond eller mörk? Kanske skall chockera och färga håret rött/oranget likt Linda Varg i IDOL? Får se, får se. Nu ska jag i alla fall åka in till stan och få bli bjuden på god middag (förhopningsvis) hos Överste Morr.



Kommentarer
Morr

Du är så jävla snygg!!!!! Rött hår ska du ha! PUSS PUSS PUSS

2010-10-17 @ 17:08:17
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
Morrr

Ja, ingen lär ju tro att jag skrivit det där. Jag har väl aldrig använt så många utropstecken, och puss ingår ju knappast i min vokabulär. Men puss på dig ändå. ;)

2010-10-17 @ 22:10:34
Hanna

Jag röstar på mörkt hår =D

2010-10-18 @ 09:18:23
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Myran

Jag tycker du passar bäst i mörkt hår.

2010-10-20 @ 20:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0