My little pony, my little pony, Isn't the world a lovely place?

Ja, alltså... Om någon sett vad jag pysslat med de senaste 90 minutrarna så skulle de antagligen klassa mig som utvecklingsstörd. Har nämligen badat, borstat och fixat med alla My little pony's som jag och mina syskon fick när vi var små. Tanken är att dessa skall läggas ut på Tradera och förhoppningsvis generera några slantar i kassan och innan jag kan fixa det var jag tvungen att fixa allt hår som stod åt alla håll. Allt ska bort liksom.

Funderar på att unna mig pizza idag (igen), tycker jag är så duktig som tar tag i livet (ibland).

Vad tycker ni?






Kommentarer
Lina

Åh, jag älskade My little Pony när jag var liten, hade kvarterets största samling. Den gula du har där var nog min första pony, fick den med ett ponyhus och en liten skönhetssalong. Åh!

2010-10-21 @ 12:49:09
URL: http://urfokus.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0