Produktiv dag, någon?

Har egentligen inte tid att sitta här men gör det ändå, i vanlig ordning. Kom för en stund sedan hem från stan där jag gjort en "extreme" hair makeover hos Jennie. Nåja, så extreme är det inte men jag liknar numer en guldhamster som fått i sig alldeles för mycket karoten. Tyvärr kommer inga bilder idag eftersom jag inte har något att fota med för tillfället, dessutom orkar jag inte sminka upp mig eftersom jag om möjligt så ser ut som en död guldhamster som fått i sig alldeles för mycket karoten!

Det här tänkte jag hinna med idag: 

  • Plocka in utemöblerna (som fortfarande står ute och möglar) 
  • Ta en svart sopsäck och kasta ALL skit som finns på toaletten (dock inte kattskiten i samma påse)
  • Dammsuga och torka golven (dammråttorna hopar sig och min kocktalang är inte lika graciös som den ser ut = fläckar och söl över fulla köksgolvet)
  • Göra rent kylskåpet där avrinningsfunktionen slammat igen (orkar inte med vattenbad som svämmar över)
  • Rensa framför min stationära dator (finns ingen anledning att knappt kunna se skärmen på grund av gamla räkningar, skolböcker och colaburkar som finns här)

Ni då, händer det något hemma hos er?


*~~*~~*~~*


18:44


Woho! I made it! Fast, jag vet inte om det där med kylskåpet är godkänt eftersom jag inte vet om det ÄR rent längre ned eller inte. Får avvakta tills Jonny kommer hem så får vi titta på det där tillsammans. Nu börjar magen att ropa efter lite mat, men den får allt vänta. Nu ska jag ned på affären och inhandla mjölk, bröd och något mer som jag inte minns för tillfället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0