Redheaded woman

Vaknade upp och gick ned på toaletten i vanlig ordning i morse, tittade mig i spegeln och möttes av en smokin' hot readheaded woman. Jag gillade vad jag såg och känner att jag är otroligt nöjd över hur mitt hår blev, frisyren är densamma, men färgen en helt annan och Jennie på Hagafrisören har gjort ett kanonjobb i vanlig ordning. Hade hoppats på att jag skulle kunna ta någon bra bild, men det fanns inga batterier i kameran och Jonny ligger och sover inför nattens arbete.

Men! Nu hittade jag ju batterier till kameran:





Alltså, det här med att ta kort på sig själv, fyfan. Inne blir det inget bra ljus och ute blåser det för tillfället halvt storm, åtminstone i omgångar. Tycker inte att den här bilden ger rätt helhetsintryck och photoshop, nää, det kan jag inte med. Det är så mycket solljus som speglar sig i mitt ansikte så att jag ser gul och skimrig ut, så nej, men ni ser i alla fall hur färgen ser ut.

Hiss eller diss?


Kommentarer
c..

Sötnöt!!!!

2010-10-20 @ 12:00:49
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se
Morr

Trippelhiss!!!

2010-10-20 @ 17:33:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0