Lugn promenad i vårsolen

Hade bestämt mig för att träna rumpmusklerna på Blomman idag genom galoppfattning från skritt på en åttvolt men när jag hoppade upp bestämde jag mig för att skritta ut en sväng. Länge sedan jag vågade mig ut efter vägen, men trafiken på morgon/förmiddag är något mindre än senare på dagen så jag tänkte att det fick bära eller brista. I princip all timmer är hämtad men var något oroad över att jag skulle tvingas möta en timmebil på hemvägen. Mötte ingen och allt gick bra, hon skvätte till för något men det var inga problem.

Det är oftast jag som gör problem av en situation som i normala fall inte innebär problem. Försöker att släppa på detta och bara rida på, vilket gick ganska bra idag. Analyserar alldeles för mycket för mitt eget bästa, men sådan är jag och det är något jag får arbeta på. Dagens ridtur hade inget jag egentligen behövde reflektera över, men i och med att jag känt mig väldigt osäker på att rida ut efter vägen har jag undvikit det i några veckor och därför kändes det bra att det gick bra idag.

Måste planera in någon träning för Eva eftersom nästa fredag är en röd dag (långfredag) och då går det alldeles för lång tid till nästa träningstillfälle. Får se om jag och Eva kan hitta på något tillsammans, själv eller med andra.


Kommentarer
Meja

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 @ 12:08:55
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0