Landflower, -97 e. Landlord, ue. Stanford

'Blomman'


Idag kom hon på plats, kan knappt tro det faktiskt med tanke på alla motgångar jag haft under den senaste veckan. Väntade bara på att Å skulle ringa eller smsa och meddela att hon hade ångrat sig, att Blomman inte längre skulle ut på foder. Har nästan drömt mardrömmar om det här, trots att Å varit seriös och ärlig hela vägen - precis som jag vill ha det! Vi skrev kontrakt och var överrens på alla punkter.

Det här kommer att bli spännande, helt klart. Ett riktigt energiknippe utomhus, vilket i sådant fall kommer att kännas något nervös tills att jag fått möjlighet att rida henne några gånger. Tror dock inte att det kommer att vara några problem (peppar, peppar). Är ju van Ella och Moro som inte rör/de sig i ryggen för trafik eller andra eventuella läskiga saker.

Hade så mycket att tänka på så att jag glömde helt bort att fota ute när det var ljust. Var så bekymrad över all snö som gjorde att hästarna kunde lyfta på benen och kliva över tråden. Läskigt. Fast med mat i hagen och en massa otrampad snö utanför gör väl inte att de lämnar hagen i första taget. Dock blir det bättring på det i morgon.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0