Slutordet från religionsläraren:

Du har återigen skrivit en mycket grundlig redovisningsuppgift! Du tog reda på den grundläggande faktan och med uppmärksam blick såg varje detalj i den vackra kyrkan. Det som jag också tycker att du får ett stort plus för är att du inte tar den närmaste kyrkan och nöjer dig med att beskriva den, utan du söker dig till en annan, för dig obekant, byggnad. Denna uppgift är värd ett MVG.


Nu är du färdig med kursen, Josefine. Jag sätter ett MVG som slutbetyg i ReA och hoppas att du har varit nöjd med kursen.


*~~*~~*~~*~~*~~*

Jag är mycket nöjd!



Kommentarer
Hanna

Du är så duktig!



Jag vill också läsa på din skola! =(

2010-02-02 @ 10:10:15
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0