Provridning på G x 2

I kväll är det dags för mig att provrida i en grupp på en klubb som jag har höga förväntningar om. Det känns väldigt spännande, för så här på förhand känns det som att hästmaterialet är bättre än vad jag är van vid, samt att jag har hört bra saker om ridinstruktören som håller i gruppen. Återstår att se hur det hela slutar i kväll och om det här är något som kan ge mig mer än att harva runt på en ridbana i 60 minuter.

Jag har haft lite up's and down's i min ridkarriär och nu känner jag att det är dags att få in lite mer stabilitet och förståelse. För att underhålla ridningen och det vi tränar på ska jag även försöka att hitta en delfoder-/medryttarhäst ett par gånger i veckan. Därför har jag också bokat in en provridning på en privat häst under morgondagen. Späännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0