Heja Heja Heja Timrå!

Väntar på pappa och hans sambo/särbo för att de ska hämta upp mig då det är födelsedagsfika hos min syster ikväll. Dessutom ska vi agera hejarklack till Timrå så bara MÅSTE vinna sina återståeende matcher för ett eventuellt slutspel. Dessvärre tror jag inte att det blir så, ikväll vinner Frölunda över Timrå och Luleå vinner mot Södertälje. Mitt tips blir att Luleå tar den sista slutspelsmatchen, medan jag och Överste Morr bittert få stå på sidan och tjura. Fast skadeglädjen vore då liksom lite extra rolig eftersom Modo missade slutspelet även förra året!

HEJA TIMRÅ!


Kommentarer
Morran

Vem hade kunnat tro det, att Timrå skulle lyckas med något bra?



Men hur ska vi klara torsdagen och lördagen? Ska fan ringa sjukhuset i morgon och be om lugnande.

2010-03-10 @ 01:05:55
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0