Skippar ECS 2010

Har tittat med Nea en liten stund på Camp Rock och detta är min absoluta favoritscen:



Som ni alla vet så är jag väldigt svag för Disney Channel, Hannah Montana och Camp Rock kommer alltid först! hahaha, men visst är det lite gulligt med sådana där uppenbara lovestorys som sedan blommar ut och blir en riktigt stark kärlekssaga? När jag var yngre så blev jag alltid lite deprimerad när jag såg sådant eftersom jag själv ville hitta kärleken genom något liknande. Innan jag träffade Jonny så ville jag nog ha en kärlekssaga lite för mkt, och när jag gav upp hoppet om det spatserade J in i mitt liv!

Hihi



Kommentarer
Anonym

Seriöst. Nu ger jag upp detta med sömn. Men har fått en hel del plugg gjort, hurra! Nu tar jag en Ballerinakaka och lite Pepsi. Igen. :)

2010-05-30 @ 05:16:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0