Mina första koppkakor!

Vilken dag alltså. Och mina koppkakor gjorde succé, trots att jag med ögonen hade lite att anmärka på. Trist och tråkigt att inte äta muffins/sockerkaka själv, inte ens med lite frosting på. Jag både kände och såg att receptet jag använt mig av innebar alldeles för mycket mjöl, de blev så bastant och så vill jag inte ha det. Till nästa gång skall jag försöka att ta lite mindre mjöl och dessutom använda mindre formar, kanske blir det till och med så att jag kan försöka mig på någon? Nutellafyllningen gjorde också succé, många ville dock ha ännu mer fyllning i så om det blir någon nästa gång ska jag se till att fixa en bättre sprits.

Måste väl finnas en rejäl sprits man kan använda sig av som är enkel att använda? Jo, det måste jag fixa. Annars har jag insett att baka är roligt, men jag måste nästan ha något att baka till. Annars blir det bara en massa okynnesätande.

Bilder på mästerverket:










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0