Vad är väl en bal på slottet?

Kom på idag igen när jag stod vid spisen och lagade mat att jag är i ett desperat behov av ett förkläde, ett snyggt förkläde. Googlade då och hittade dessa två som jag blev galet sugen på, lutar lite mer åt det röda men kan tänka mig det svarta eftersom Jonny tycker att det alltid funkar. Dock har jag ett problem, och det är att både jag och Jonny tycker att det kostar lite för mycket, men skillnaden är att jag kan tänka mig att köpa det ändå.

Vad säger ni, är det värt 495:-



      



Förklädena finns i olika färger på http://nyttadesign.nu och anger ni koden DS2010 får ni 12% rabatt på beställningen (koden gäller tillsvidare). Det motivet fungerade inte på min man, men kanske om jag bakar en riktigt god cupcake åt honom så kanske det funkar? Håll tummarna.



Kommentarer
Hanna

Den svarta var riktigt sexig! Men femhundra spänn...

2010-10-07 @ 15:39:37
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Myran

NEJ, det är inte värt 500 kronor...

2010-10-09 @ 14:33:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0