Strindlund ala fjortis

Strindlund ala fjortis

It's only rock 'n' roll, but I like it, I like it, yes I do !

Är det så här man gör nu för tiden?
Tar suddiga cambilder för att visa upp sitt tryne för resten av världen...
Jag tillhör inte den skalan, förutom det här undantaget. Och några få till förstås, som aldrig visas upp för någon annan än mig själv! Och ett par kompisar... Förstås!
Vad gör det om ett par av mina kompisar får se mitt tryne, och kanske min halvnakna kropp egentligen? Fast det är ju klart, min kompis som skickar till sin kompis då?
Och den kompisen som skickar till en annan. Ähh, vad gör det egentligen? 
Alla får ju se hur snygg jag är.. Eller, kanske att någon förhoppningsvis tycker det?

Trynet kanske dyker upp på en porrsida, vilken skam! 
Men då är väl allt kirrat?
Då slår min dröm in, för visst är min högsta och mest hemliga dröm att få göra ett utvik i Café eller Moore?
Det måste väl anses som nära?

Eller... inte.

Men jag klagar inte på andra, jag lever enbart mitt eget liv.

Over and Out, until next time...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0