Varför är du så tyst?

Det kryllar inte direkt av levande bevis på ett mästerverk, dock finns det två stycken jag kan relatera till. Robbie Williams, den moderna rockguden och Joakim Thåström, mannen som aldrig tycks blekna i mitt minne.

Finns bara ett ord för dessa herrar: Mästerverk!

Imperiet i all ära, men Thåström helt solo är det närmaste sexuellt tillfredsställd man kan komma. Fullkomligt... underbart. De allra flesta vet vad jag pratar om.

Din tystnad säger allt som dina läppar vill, Men inte just nu kan förmå

Jag, Josefine Strindlund, som egentligen inte ens hört hälften av vad han gjort.

Angående Robbie Williams så har han varit en stor favorit redan sen Take That-tiden, med en solokarriär som är helt fantastisk. Den 1 Juli 2006 intar han scenen på Ullevi dit jag självklart har ett par biljetter. Biljetter som jag fick betala med sparade pengar från babystadiet. Min mor och far har ingen aning om det, och det är väl bäst så. Än så länge.

Let me entertain you

Over and out.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0