Farligt att sväva bland moln?

Oj, för en gångs skull vet jag inte vad jag har gett mig in på.. Med tanke på att jag redan släppt lös en hel del känslor inombords och låtit det gå längre än vad jag någonsin gjort, kan det tänkas att nerverna inte riktigt håller som de borde om det plötsligt börjar att blixtra omkring mig. Farligt. Egentligen borde jag ta mig fram varsamt då hålen är svåra att se när man skuttar fram av lycka, men jag föll som en fura redan i början och det är inget jag kan påverka särskilt mycket om jag nu skulle lyckas pricka ett av de här håligheterna.

And I said, "What about 'Breakfast at Tiffany's?"

Ändock, jag vill inte gå händelserna i förväg, men allt känns så där underbart bra precis som jag hört att det ska kännas. Allt tyder förstås också på att det är bra men man vet aldrig vad som kan komma att hända, och vad finns det för anledningar att tvivla? Inga som helst, egentligen.

Övrigt:

Jag bosätter mig snart i Härnösand, och om det är så mycket att jubla över vet jag egentligen inte, men läget är centralt med max 2 minuter ner till centrum, lägenheten är stor och fräsch med lämplig hyra, kan inte bli mycket bättre. Fast det är förstås med blandade känslor, samtidigt trivs jag bra med att bo hemma, och framförallt, det är billigt.

Ber om ursäkt för otroligt tråkiga bloggar, kan inte skriva, längre... (Om jag ens kunnat det tidigare!)


blixt


Rör försiktigt vid glädjens dörr. (Island)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0