Jag behöver M E R tid, omgående..

Tiden jag spenderade i Stockholm tycks inte ha existerat i min värld här hemma i Norrland.. Jag har varit en vecka för sen och varje gång blir jag chockad över att det är ett visst datum som jag inte trodde, och jag har inte lärt mig. Förän nu, nu när jag satt och trallade i min farmors kök i skogen och insåg att den 7e Juni kommer med stormsteg. 2 veckor på skolan blev snabbt till 1 och paniken rent ut sagt spred sig i kroppen på mig.

Hur ska jag klara av det här? Det blir en hektisk vecka, sedan får jag se till att ha hemstudier och till sist får jag besöka skolan när jag har ledig tid över. När det nu blir, med mitt knöliga arbetsschema..

Allt kan köpas, utom tid. (Schweiz)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0