Klagomuren.

Trots att jag smått börjar inse att jag inte kommer att gå ut med de betyg jag strävat efter, så känns det inte lika hopplöst som det gjort tidigare gånger. Okej, egentligen ljuger jag när jag säger så eftersom det känns som ett stort misslyckande eftersom jag alltid har varit en person som har haft lätt för att plugga och lära mig. Något har hänt med mig under det gågna året och jag vet inte riktigt vad det är, men det är något som inte stämmer.

Nu ska det väl inte låta allt för nattsvart, men det faktum att allt som sägs till mig går in genom det ena örat och ut genom det andra trots en vilja att lära mig är en jobbig situation jag tar i tu med dagligen. Det som tidigare försvårade min vardag genom att ha svårt att göra flera saker samtidigt har utvecklats till att inte förstå den information som jag dagligen måste ta åt mig. Det inkluderar allt som sägs och inte

Jag känner bara en stor uppgivenhet när jag tänker på det..
 
Jag har gett upp för länge sedan, men egentligen alldeles för tidigt. Det är lättare att bara sätta sig ner och konstatera den fakta som säger att det kommer skita sig, i fler än en handfull med ämnen.

Typiskt,




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0