Lystring; Vilken är vägen till intelligens?

Tittade igenom min blogg förrut och insåg att den är full med ointelligenta texter om ett fuckat kärleksliv med vissa inslag av enorm lycka. Tanken är väl att man genom sin blogg berättar om sin vardag för att uppdatera släkt, vänner och andra utomstående om vad som pågår i livet. Vissa, sådana som mig, väljer att vara relativt öppen medans andra är mer försiktig med vad som blottas. Det här är inte något försök till en intelligent blogg... Men det är sådana jag vill skriva, sådana som min vän Jimmy alltid lyckas skapa. Och i vissa fall även min bäste vän Värmland, när hon inte väljer att skriva om en utav världens mest överskattade och mest överbetalade idrottskarlar i dagsläget. 

(Okej, förlåt.. Jag tycker bara om att reta dig!)  

På tal om Värmland, en utav världens mest underbara människor så kommer hon inom kort och hälsar på här uppe igen. Jag önskar innerligt att jag hade henne närmre då det inte finns någon bättre människa än denne. Nu är det inte så, utan man får göra det bästa utav situationen.. som att t ex hälsa på varandra i tid och otid.

Jag vet inte vad som krävs för att jag ska börja skriva de här intelligenta bloggarna.. Jag hoppas bara att det kommer inom kort, så de som följer min blogg slipper följa mitt gnat.

Tack för att ni lyssnade.



Kommentarer
Morran

Fy fan vad jag vill ge dig precis vad som helst!! Den där förbannade Gustav.. OCH ALLT! T o m att du förolämpar The God så där tänker jag bortse ifrån bara för att du är så sjukt bäst så det finns inte, och du ska bara veta vad jag vill vara närmare dig! Men snart kommer jag upp! Tjohoo!! Imorgon måste jag får prata med dig i telefon! Hihi! :D

2006-11-21 @ 02:01:01
URL: http://remrem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0