Klagomuren är tillbaka.

Den här gången tänkte jag göra skäl till mitt nya namn Fröken Bitter, så det som följer är resultatet av 6 dagar i Värmland med Värmland. Ja, ditt Miffo, när du inte plockar undan efter dig blir jag halvt hjärndöd och få ytterligare ett skäl till att hångla upp din bror framför dina ögon. Det vore den rätta hämnden för att du gör mig så hemskt illa!

Lista på klagomål:

  1. Den här SATANS, JÄVLA POLLENALLERGIN FRÅN HELVETET!
  2. Mitt utseende.
  3. Värmland.
  4. Att kliva upp på morgonen.
  5. Värmland 2.
  6. Min brist på ork.   

1. Gud. Gud. Gud. Jag trodde verkligen att jag skulle slippa den här jävulskapen i år. I alla fall att det blir så allvarligt, men inte alls. Nu sitter jag här och andas tungt, kroppen skakar av all jävla bricanyl jag sugit i mig och det kliar i varje del i hela kroppen. Halsen och ögonen är värst, och ändå har det värsta inte brytit ut ännu. Jag bävar, och dessutom finns det katter i det här jävla huset som inte lindrar min allergi.

2. Förlåt. Men äckliga, fula idiot.

3. Värmland tar knäcken på mig. "Vi tar en paus först" eller "sen" är ett par av hennes ledord och plötsligt förståt jag varför min mamma blir galen på mig..

4. Jag är tröttare än tröttast, och Värmlands gnat om "10 min" till gör att min sömn blir jävligt störd, och när hon sedan klivit upp och jag slappnar av så hör man från hallen "Josefiiiiiiiiiiiine, du måste kliva upp nu!" att allergin dessutom stör min skönhetssömn gör det inte alls bättre - USCH!

5. Värmland är tråkigt efter en vecka. En vecka utan vare sig bankomat eller pengar, att det sedan inte finns någon kiosk med gångavstånd blir jäkligt jobbig. Jag har dock upptäckt en ny sak med Jössefors, det finns tametusan ett folkets hus här! Om det är bra eller dåligt, det vet jag inte.

6. Jag är helt övertygad om att min jäkla allergi ställer till det, men jag orkar ingenting!

Positivt i vårdeppet:

  • Pengar, och i morgon är det dubbel lön! WOHO! (Tänk fortfarande Homer Simpson)
  • Idag har jag avstått från cola.


För övrigt så är huvudfödan i den här familjen Chips men idag har vi ätit frukost, lunch OCH middag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0