Håhåjaja!

Musik, hur många vet du vilka de är?
 
Kryssa i de artister/grupper du känner till och räkna sedan samman dina kryss

0-20 = IG
21-40 = G
41-60 = VG
61-80 = MVG
81-101 = MVG +


ROCK

[x] BLINK-182
[x] red hot chili peppers
[x] nirvana
[x ] foo fighters
[x] queens of the stone age
[x] audioslave
[x] nickelback
[x] puddle of mud

Totalt: 8


CLASSIC ROCK

[x] led zeppelin
[x] pink floyd
[x] jimi hendrix
[x] aerosmith
[x] queen
[x] the rolling stones
[x] the who
[ ] t-rex
[ ] mean street

Totalt: 7

POP

[x] britney spears
[x] christina aguilera
[x] justin timberlake
[x] kelly clarkson
[x] simple plan
[x] backstreet boys
[ ] rachel stevens
[x] will young

Totalt: 7


HIP HOP/ RnB

[x] 50 CENT
[x] fat joe
[x] kanye west
[x] eminem
[x] sean paul
[x] snoop dogg
[x] 2pac
[ ] D12
[ ] Xzibit
[x] g-unit

Totalt: 8

METAL

[x] AC/DC
[x] guns 'n' roses
[x] mötley crüe
[x] kiss
[x] iron maiden
[x] metallica
[x] motörhead
[x] black sabbath
[ ] desyre
[ ] redcat
[ ] dirty licks

Totalt: 8

HEAVY METAL

[ ] dragonforce
[x] KoRn
[x] judas priest
[ ] deftones
[ ] fear factory
[ ] cathedral
[ ] dragonhammer
[x] rage against the machine

Totalt: 3

DEATH METAL

[ ] chimaira
[ ] soulfly
[ ] hatebreed
[x] children of bodom
[ ] arch enemy
[ ] morbid angel
[x] in flames

Totalt: 2

GOTHIC METAL

[x] epica
[ ] paradise lost
[x] nightwish
[ ] lacuna coil
[ ] after forever
[ ] xandria
[x] within temptation
[ ] charon

Totalt: 3

PUNK

[x] sex pistols
[x] the clash
[x] misfits
[ ] towers of london
[ ] pennywise
[ ] the dead kennedys
[x] the ramones

Totalt: 4

INDIE

[x] arctic monkeys
[x] the killers
[x] blur
[x] franz ferdinand
[ ] razorlight
[ ] the kooks
[x] the strokes
[ ] the libertines
[ ] dirty pretty things

Totalt: 5

ALTERNATIVE

[ ] muse
[ ] radiohead
[x] skunk anansie
[ ] placebo
[ ] massive attack
[x] the darkness
[ ] portishead
[ ] the shroud

Totalt: 2

EMO

[ ] fall out boy
[x] my chemical romance
[ ] hawthorne heights
[ ] funeral for a friend
[ ] taking back sunday
[ ] atreyu!
[ ] lostprophets
[x] panic! at the disco

Totalt: 2


Totalt: 59 = VG.

Trodde faktiskt att jag skulle slå Värmland med hästlängder.. Eller ja, jo, det gjorde jag ju. Jag fick 20 poäng mer än henne, samt att jag inte riktigt förstår hur hon kan få VG när gränsen för det där väl godkända ligger på 41+ liksom. Nåväl.. Hon får väl tro att hon förtjänar ett VG, men jag kan bara tänka mig alla gånger hon sagt hon fått högsta betyg på arbeten från tentor och dylikt, det kan ju bara betyda att hon hennes schizofrena hjärna ser det den vill se, och inte det som står svart på vitt.


Kommentarer
Morran

HAHAHA! Jag läste visst fel, OKEJ? :D Jag trodde det stod att 39 var VG ju.

2007-07-11 @ 20:21:19
URL: http://remrem.blogg.se/morran/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0