3-0 till Josefine Strindlund.

Ja, jag är så där fruktansvärt bra som det sägs.. Och nu har jag bevisat det i onyktert tillstånd också.

Tre - Noll, till mig.

Tillsammans med Värmland och den blonde fjollan har jag kommit fram till att Josefine Strindlund och alkohol inte är den perfekte blandningen. Men hör och häpna, den femte maj tvåtusensju förändrades mitt liv och from now on kommer jag att klara utekvällarna galant. Anledningen?

För det första; Inflyttningsfest hos underbettet och det bjöds på obegränsade mängder med alkohol. Det kan väl bara sluta på ett sätt? Onej faktiskt inte, jag drack alldeles måttligt och var så där leende full hela kvällen! Vilket i sin tur leder till den andre anledningen, no tears, at all. REDAN två - noll till mig.

Det där tredje och sista målet vet jag inte riktigt om jag ska räkna. Jag fick förvisso hångla, och nej, man skämmer inte ut sig för den sakens skull. Precis som folk med partner behöver vi singlar ett hångel då och då för att må bra.. (Så nu vet du det Jimpisch). Nåja, jag träffade mina drömmars kille igår. Jag blir alldeles lycklig av att tänka på honom, men desvärre var han inte lika intresserad som jag. Efter råd från dennes vän tog jag helt enkelt tag i nacken på honom och kysste karln. Han besvarade, men fick kalla fötter efter en liten stund och skulle bortförklara sig. Han var så söt, och sedan påstod hans vän att det var åttio procent chans att han var homosexuell. Att de där tjugo procenten talade för att det blondy sa var sant, spelar inte mig någon roll. Han sa att det fanns någon där han jobbat i sex månader.

Tror jag vad jag vill om. Han var uppenbarligen förälskad, men blicken sa att det inte var besvarat. Stackarn. Men isåfall förstår jag inte honoms sätt att tänka. Där satt jag, oemotståndlig och leende, och allt han tänker på är sin obesvarade kärlek uppe på fjället. Till och med en person som jag vet är helt besatt gick och fick sig ett skjut för att bitterheten skulle försvinna. Det är inte mig det är fel på, det kommer han fatta en dag.

Nåja, det fanns en annan som såg sin chans där. Han satte sig bredvid mig, och försökte äta upp mig medans jag avbröt hela tiden och längtade efter blondy. Men, det var ju åtminstone ett hångel och jag deppade inte mer än nödvändigt.

Okej, TRE - NOLL till mig.

1. Lagom fylla
2. Inget fylledepp
3. Hångel


Bakfyllesnack: Av någon anledning har SSU och Psykologen oerhört roligt över mina uttalanden från förr. Men, jag är inte bitter, jag är så glad över en lyckad utekväll på mycket länge! WOHO!




Kommentarer
Stockholmsfjollan

Heja heja dig! För att fira bjuder jag dig härmed på tequila ;)

2007-05-06 @ 22:14:08
URL: http://amorous.webblogg.se
Morran

Men vad är det du skriver? Haha!

Men du har väl inte glömt att det inte finns nåt svårare än att leda med 3-0? ;)

2007-05-07 @ 12:34:35
URL: http://remrem.blogg.se/morran/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0