Till Värmlands glädje:

Under en diskussion om hur bra J är, tillsammans med just J:

Jag: Du är bra!
J: Underbar, och snygg också.
Jag: Ja, och snyggt hår har jag också! love
J: Öhh...
Jag: Oj, förlåt.. Vi pratade visst inte om mig nu.
J: Öhh... Nää!

Ja, vad ska man säga? Ingen är väl felfri? Eller.. Jo, jag är bra nära åtminstone. Men det här bekräftade bara Värmlands teorier om att jag skulle vara egoistisk, vilket jag har påstått att det sista jag är. Nåja, egoistisk eller inte, jag är i vilket fall som helst alldeles underbar, och nästintill perfekt. I övrigt, så ÄR mitt hår precis i den blonda nyans jag vill ha den i.




Kommentarer
Morran

Jag har sagt det förut, och säger det igen. Du passat sjukt bra i blont hår!

2007-10-11 @ 17:16:54
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0