Värsta värstinggänget.

Det känns bra nu, riktigt bra, så ikväll tog jag med mig J till mina farföräldrar så att de skulle få träffa honom. Jag har inte berättat så mycket för dem tidigare, utan istället ville jag ge dem själva en chans att bilda en uppfattning om honom. Hur det än är så är åldern extra betydande i andras huvuden, huvuden som tillhör anhöriga som älskar och värnar om en. Nu tror jag i och för sig att mina farföräldrar är dem sista i släkten som verkligen skulle säga, eller tycka något, men ändock.

Jag vet inte vad det är som har gjort det, men under ca en veckas tid har mina känslor riktigt släppt loss på riktigt. Tycker om honom så fruktansvärt mycket, och kan ibland inte riktigt förstå vad han ser i mig, ärligt talat. Det beror säkert mycket på hur jag alltid annars ser ner på mig själv som person, men jag börjar mer och mer ta honom på allvar vilket är en positiv utveckling.

Har dessutom haft lite svårt att benämna honom som min pojkvän, vet faktiskt inte varför, men har undvikit just den termen lite. Nu, nu kommer jag på mig själv ibland att jag tänker och pratar om honom som pojkvän helt utan problem. Lyckligt.

Jag tycker om dig, och lite till.



På söndag åker jag till turkiet tillsammans med min mamma, hennes mamma och min syster, värsta värstinggänget. Jag hoppas på fint väder och en trevlig upplevelse, och tackar gud för att min äldre syster inte är med. Det är liksom, lite tråkigt att åka med dem tre, för det är verkligen dem tre mot mig och nu har jag åtminstone mormor som kan stå på MIN sida. Haha.



För övrigt så kommer Kurimulla snart på besök, efter att jag har varit i Turkiet, och då har hockeysäsongen dragit igång.. Och eftersom hon fyller 20 år när hon är HÄR så kommer jag att unna henne en tvåsiffrig vinst, åtminstone i hennes drömmar, i verkligheten så är det redan förutspått att Jonte kommer att pissa på Werner, med andra ord så är det våran tur att vinna med 8-1. Vi ses snart, jag längtar efter ditt sällskap, även om du 80% av tiden går mig på nerverna med ditt skitsnack om diverse föredettingar. Kärlek Kuri, kärlek mulla.



Detta var en snabb uppdatering av mitt liv. Varsågod!


Kommentarer
Morran

Eh... Jag heter inte kurimulla!!! Hahahah! Det var det värsta! :D
Sen tror jag det kommer bli ännu bättre detta med J. Som du säger har det släppt en del nu, och det kommer bli bättre och bättre! Det är jag säker på! :)
Jag hoppas du får det underbart nere i Turklandet, men jag vill inte veta av att du lägrar några turkar. Inte ens om de så heter Kurimulla! Bara så du vet, och hör sen.
För övrigt, så hoppas jag Ingela följer med på matchen hon också!

2007-09-14 @ 01:50:35
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Myran

Jaså, har du pojkvän? Men du, är inte han för gammal för dig... :-)
För övrigt ska Ingela oxå gå på matchen, men hon hade tänkt att sitta...

2007-09-14 @ 18:59:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0