Kalkonen har gett ett gott intryck!

Oj, snabba vändningar. Hela tiden!

Jag har en del saker att bli klar med innan jag åter igen lämnar landet tillsammans med min syster och mina morföräldrar. Min syster får duga som sällskap då  min stora kärlek inte alls hade någon lust att följa med mig. Varför förstår jag inte över huvud taget. 

  • Måla, (lägga golv)*
  • Städa
  • Vårstäd ute (mitt i vintern) 

* s jobb.


Och fan, på tal om ingenting: Amy Diamond, hell yeah liksom.  

Nya projekt har dragits igång och jag ser fram emot det som komma skall.  Förhoppningsvis är detta vägen till ett ångestfritt liv. I samtal med min kontakt ser vi detta med semester innan semestern som en möjlighet att ändra på det mörka som har varit. Ett sätt att ta fram all positiv energi till något ännu starkare när jag är på plats hemma igen. Eller... åtminstone så hoppas den del av min hjärna som är frisk att det kommer att ha den effekten!

Hmm.. Yummie, vad underbart det är att ha en katt som tycker om att umgås, men ibland blir det bara för mycket. Måste Doris prompt lägga sig framför skärmen och tvätta på olämpligt ställe? Detta gör man bakom stängda dörrar! Huuh!

Nej, nu fika, påskmust, Grey´s i väntan på att tvättmaskinen skall gå klart.

Adiós.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0