Lyckosvammel?

Jag försöker att..
 
..Sysselsätta mig.
..Våga mer än tidigare.
..engagera mig.
 

Dessutom, så tycker jag om att vara ute i det vackra vädret. Skulle lätt kunna sysselsätta mig med något som har med soliga dagar att göra. Just nu har jag dragit igång ett projekt ute, efter alla andra halvfärdiga projekt.. Brukar inte lyckas med att avsluta saker, men jag hoppas att solen och våren lyckas sätta lite liv och energi till mig så att jag denna gång klarar av det.

Jag har för andra veckan i rad haft en underbar dag i grupp, och inte nog med det så har jag dessutom äntligen vågat hoppa på riktigt igen. Ja, det är sant, och trots att jag var livrädd så hoppade jag med viss, men knappt märkbar tvekan. Är så fruktansvärt stolt över att jag klarade av det, och efter den lektionen så kändes det som om att jag skulle kunna ta mig förbi vilket hinder som helst.

En boost både för självförtroendet och självkänslan och det var verkligen på tiden.

Om exakt en vecka så sitter vi på planet från Sundsvall och åker bort en vecka, jag, min syster, mormor och morfar. Passade alldeles ypperligt att åka då när dem skulle åka och även om vi inte bor på samma hotell så kommer vi att umgås och det känns skönt. Det enda jag känner är det här att behöva "lämna" Jonny hemma, jag kommer verkligen att sakna honom. Tror inte jag har sovit borta en kväll sedan i November och det känns förvånansvärt jobbigt att jag nu skall åka bort.


Vi ses, Adiós.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0