Dagens inlägg.

Jag tänkte att jag skulle blogga lite, men väl här så känner jag att jag är dödligt trött och än värre, buken är fylld med en massa mat.. Och ikväll möter Timrå Modo på hemmaplan, och jag har inga större förhoppningar om vinst där, även om det skulle sitta fint att reta Värmland till vansinne igen. Jag skall eventuellt se matchen hos min pappa, med honom och min syster. Beror dock på hur jag känner det, har haft en relativt jobbig dag i dag, trots att jag inte gjort så mycket fysiskt.

För övrigt så har Jonny köpt en stegräknare till mig, och jag hoppas att den fungerar bra då jag får den. Skulle vara roligt att se hur många steg jag tar per dag, mot de rekomenderade 10 000 varje dag. Antagligen tar jag inte ens hälften så många steg av det, men än så länge lever jag.

Det får nog vara allt för idag.

Ting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0