Kärlek stavas inte som det låter..

Egentligen hade jag tänkt att plita ned några negativa ord som vanligtvis hade resulterat i en trist och tråkig blogg.. Men så tänkte jag på hur bra jag egentligen har det nu, trots att jag är sjukskriven och kämpar mig fram för varje dag, vecka och månad så är en del av mig samtidigt väldigt lycklig.

Jonny finns i mitt liv och har funnits ett bra tag nu, han ger mig hopp om framtiden och har fått mig att slappna av en bit. Mina känslor för honom, gör mig glad och lycklig, men ändock så finns det där mörka kvar inom mig. Men aldrig tidigare har jag känt mig så avslappnad i en relation som nu, nu har det aldrig fuinnits någon gammal kärlek att jämföra med,  men inte ens tillsammans med mina närmaste vänner känner jag mig så trygg som jag gör med honom.

Kärlek för mig stavas Jonny Larsson, och inte på något anna vist!


Kommentarer
Carro

Det är vackert. Jag är glad för din skull :)

2008-02-27 @ 22:00:50
URL: http://eomin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0