Jag känner mig som Pär Styf!

Det är underligt att folk väljer att se ovårdad ut, särskillt om man vet att det finns en chans att synas i tv-rutan.

Nåväl, det är ofta jag ser ut som ett riktigt svettansikte, men när jag väl orkar göra mig snygg och prydlig så är det som om att folk tappar hakan. Eller, det är upp till var och en att bedöma men det känns som att huvudsaken är att jag själv är nöjd och att jag sedan för döma andra utan att de dömer mig.. Hmm, något åt det hållet.

Nog talat om mig, låt oss istället ramla in på ämnet slutspels-hockey och kvällens match. En match som jag i framstupa sidoläge från soffhörnet uppfattade som mycket jämn och sevärd. Modo var för kvällen något bättre, medan Timrå ibland bjöd på en hel del onödigt och det fanns ett par tre backar som tappade huvudet då och då.

Som ni ser är det är inte min starka sida att rescensera matcher.

Det enda jag vet, det är att Pär Styf och jag har en hel del likheter som speglar sig nu. Bara det exemplet att jag såg fyra matcher i grundserien, och nu under slutspelet siktar jag på min fjärde i morgon kväll. Min far ser ingen supporter i mig längre, och detta påpekade han med glatt humör i lördags.

Ja, medgångssupporter som jag är.


KOM IGEN TIMRÅ IK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0