Fans djävla skit från helvetet! FAAN!

Åhhh, vilken jäääääävla frustration jag känner för allt!

Delar av min kropp och själv vill jag ibland bara spränga i luften. Så att det aldrig blir på samma sätt som de här gångerna då jag helt tappar fattningen och bara vill skrika åt allt och alla att de skall dra åt helvetet med sin närvaro och åsikter. Dessvärre är det så att denna frustration går ut över alla dem som inte skall behöva ta det, och jag blir fullkomligt galen på mig själv och känslorna som väller upp i kroppen.

Hade det då inte varit bättre att bara kunna få trycka på en knapp så att allt exploderade och försvann? Istället skall jag behöva stå ut med att det är mitt humör som exploderar.. Jag är trött på den skiten, även om det ytterst sällan detta tittar förbi i mitt liv så är det helt klart något jag skulle kunna vara utan för alltid. 

FAN! 


Kommentarer
Morran

Spräck hål på dina bubblor. :) "Jag önskar jorden var gjord av såpbubblor. Jag vill spräcka mina bubblor." Djupt filosofiskt! Citerat av dig.

2008-10-20 @ 08:40:29
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0