Högskoleprovet och idioter till bilförare! Fyfan!

Idag har jag gjort högskoleprovet och det med ett resultat som inte är värt att skryta med. Dock gjorde jag provet av en anledning och det var för att känna på hur det känns att sitta där. För att nå drömresultatet på 2.0 krävs det att jag gör nästa prov 10 gånger bättre. Kanske till och med mer då jag jämfört mina resultat med våren 2007´s nomineringstabell..

Nåväl, jag försöker och nästa gång så tänker jag vara mer förberedd!

För övrigt så vill jag verkligen berätta hur mycket jag verkligen hatar hänsynslösa 18-24åringar i trafiken. Jag önskar att ni kör åt helvetet (ja, faktiskt) och får er en tankeställare. Det behöver nödvändigtvis inte betyda att utgången betyder döden, men för fan, SKÄRP ER! Man blir ju mer än lovligt förbannad när det kommer en liten fjärt i 150-160 blås och skall om fast att man själv har påbörjat en omkörning av annat fordon som kör i lägre hastighet än den man får. 

Inget kan få mig att koka mer av ilska, och det är fan i mig onödigt.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0