"I can see my house from heeeeeeeere..."

Okej, även fast hästlivet är otroligt roligt och givande så får jag nog fortsätta att ta dessa gapskratt från lilla Morran när jag druttar av hästarna i tid och otid. Idag gjorde jag det åter igen, och egentligen kan jag bara skratta åt det! Tydligen skall det finnas den där tjejen eller killen i gruppen som alltid trillar av, och i den här gruppen är tydligen jag den personen. Nu skall jag förvisso byta till gruppen före mig från och med nästa vecka, men hästen som jag kommer att rida kontenuerligt har en tendens att flyga och flänga när det helst passar henne. 

Jag är dock expert på att inte åka rakt ner på marken, utan istället är jag den som hänger på halsen i flera galoppsprång innan jag landar på fötterna. Det får gärna fortsätta så om jag nu fortsättningsvis skall flyga av hästen jag rider, annars blir det både dyrt och otrevligt. Ja.. eller dyrt blir det ju i vilket fall som helst eftersom att den som trillar av är den som bjuder gruppen på fika på nästa teoriomgång. 

Men det är fortfarande SJUKT roligt att rida! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0