Jag är stark, jag är bra och det är ren sanning!

Lyckorus!

Jag tycker om att rida och ångrar inte en sekund att jag skrev in mig i Timrå på ridstadion. De må vara dyrt, men ack så roligt och givande. Bara på några gånger har det lossnat, och jag hoppas att jag inom kort kan rida så pass bra att jag snart kan känna mig redo för att klara av en tävling på klubben. Det vore helt fantastiskt! 

I yngre dagar så tvekade jag inte en sekund att anmäla mig till tävling då det var det absolut roligaste på hela terminen, men nu har jag två gånger lyst upp när annonsering om tävling suttit uppe på tavlan, för att sedan fundera över om jag skulle klara av det. Båda gångerna har jag gått vidare med känslan av att jag inte är riktigt redo, men att jag ändå skulle kunna klara av det. 

Och inte för att följande citat har något med ridningen att göra, men allt positivt ÄR positivt! 

"Den bästa biten kommer i del 2. Här visar du att du har stor potential! Du diskuterar ämnet på ett tydligt sätt och i analysen visar du att du arbetar helt rätt. Du ifrågasätter och ger exempel."
 
Jag växer mer och mer, and I´m still going strong! MVG på senaste uppgifteni Samhälle A! Det är fascinerande att en skjuts framåt i ett ämne kan ge goda resultat i andra.

Caramba!



Kommentarer
Morran

Men åh! GRATTIS! :) Fan vad bra! Det var ju en jättebra kommentar dessutom. Fortsätt på samam sätt med bokrecensionen nu!



Gällande tävlingen så tror jag också att du alldeles snart är redo. Och då vill jag vara med och se! :)

2008-09-04 @ 01:07:12
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0