Sitter bakom en ratt, i en bil, i en skog..

I helgen som var besökte jag och min kära mor vänner i Nyköping och det var riktigt trevligt!

Innan vi hittade fram så snurrade vi runt mellan trettio och sextio minuter i skogen på grund av att jag alltid glömmer bort hälften av informationen. Denna gång handlade det alltså om vägbeskrivningen, och det enda som fanns i mitt huvud var allé, vänster och in på en grusväg. Så när första allén dök upp var jag rätt säker på att vi nästan var framme, kruxet var bara att det fanns ungefär ett tjugotal allér på detta område och det gjorde mig lagomt förvirrad. När vi sedan for vidare såg jag en grusväg åt vänster, och på den vägen svängade jag in och körde i princip hur länge som helst innan vi insåg att vi var på fel väg.

Nåväl.. Vi hittade tillslut dit vi skulle och när vi sedan for tillbaka in till stan så visade det sig att det inte var så långt som man kunde tro. Där var vi från fredag eftermiddag fram till lunchtid på söndag och det var trevligt! Roligt att äntligen träffa Anette igen och hennes bedårande barn. Ja, för visst var de bedårande, trots att de är som barn skall vara, högljudda och alldeles galna. Och självklart, självklart fantastiskt roligt att få umgås lite med Hanna, det är något som händer väldigt sällan numer.


För övrigt så fick jag veta av min mor att mina morföräldrar skulle dyka upp i veckan och uppvakta min och Jonnys förlovning.. Inför det känner jag, ren ångest och det får mig att bli paralyserad! Det finns så fruktansvärt mycket jag skulle behöva göra, och ändå får jag inte fingrarna ur arslet och gör något. Der ser ut som rena rama slakthuset hemma hos oss och trots detta så fortsätter jag i samma spår. USCH!

In the future, I will uppdatera er more often!

Caramba!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0