ÄNTLIGEN!

Inget bloggande på hela helgen. Har haft fullt upp med att stressa med samhällsuppgiften och nu har jag äntligen skickat in den till läraren. Nu är det bara den sista uppgiften kvar och jag hade tänkt att hinna med den tills på söndag så den här veckan är jag helt insnöad på studierna. I sådant fall får jag ledigt under hela julveckan innan kurserna religion a och psykologi b. Det hade suttit riktigt fint att bara behöva fokusera på julen och slippa stress..
Ha-Ha, slippa stress... visst!

Såg ni Idol i fredags? Det gjorde jag och jag åter igen galet förälskad i Calle och hans röst, tycker han gjorde en mycket egen version av vinnarlåten "Higher" än Erik, även om han klarade de ljusa partierna bättre. Helheten gjorde att Calle var den värdiga vinnaren i mina ögon, framträdandet har ni här:




I morgon är det dags för lite ridning och skoning för Prinsen, vilket lär bli trevligt! Tror Sessan och Dressyrryttarinnan också ska rida så då kanske jag gör sällskap med dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0