Måndag förmiddag

Vi skottade igår innan vi gick till sängs i tron om att vi bara skulle få skotta lite lätt på morgonen innan vi skulle iväg. "Visst..", sa Josefine och Jonny och tittade ut genom fönstret i morse.. Det tog oss nästan en timme att röja undan all snö som fallit under natten och vi var försenade redan innan detta i och med att jag stängde av klockan och sov en timme längre än tänkt. Skulle träffa Sessan i stallet, hon skulle rida Moro och jag ville förstås se hur det gick. Lärorikt att stå på sidan om och kika. Ringde 11.16 och förklarade att vi precis handlat färdigt, men att jag skulle komma till ridhuset och titta i alla fall. Hon berättade att hon hade mockat och fixat åt honom så jag slapp åka till stallet för att göra det idag, vilket jag uppskattar enormt mycket!

Tack världens bästa!

Trots att jag skulle ha en pluggfri vecka har jag suttit och försökt fördjupa mig i om vad jag tycker om en eventuell europeisk federation, Europas förenta stater. Om ni har någon åsikt så hjälp mig gärna med en kommentar om det. Det handlar främst om ett gemensamt försvar, polis och rättsväsende. Orkar dock inte så mycket mer, är trött som en gnu nu igen och jag kommer ändå ingen vart. Det blir spagetti och köttfärssås till middag idag och sedan ett besök hos min farmor och farfar, länge sedan vi var och hälsade på. Hoppas på gott julfika! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0