Jag lever!

Okej, jag har överlevt ytterligare en skiftcykel på HL.

Riktigt bra faktiskt och utan överdrivet mycket oro i kroppen. Jag har varit både orolig och haft ångest titt som tätt, det blir allra svårast runt läggdags. För mig har läggdags varit mycket senare än den brukar under en period, som senast runt 01.00 och då jag är som tröttast kommer en downperiod. Jag hinner att tänka på allt möjligt och omöjligt, hur jag påverkar andra och vad jag har rätt till eller inte.

Den tredje natten slapp jag alla dessa tankar. Då kändes det skönt och jag såg fram emot morgondagen, den idag alltså. Har både backat hästtransporten och kört den med en häst i för första gången alldeles själv, vi gjorde bra ifrån oss. Nåväl, åter till föregående.. Jag överlevde alltså tre nätter á 12 timmar och jag blev något stärkt men trots detta ser jag förstås inte fram mot jobb till helgen igen.

Jag måste försöka tänka positivt, annars blir allt negativt.

(Haha, fyndigt, eller hur?)


Kommentarer
sandra

Absolut, har bara väntat på att du ska komma ut på msn, jag har ju börjat sommarjobba nu, men jag har säkert någon kväll ledig =)

2009-07-08 @ 17:15:57
URL: http://zandrix.blogg.se/
Sandra

Aha, jag ska inte lägga in den på hästbloggen alltså? det fixar sig.. har inte hunnit börja än, för vi har åkt bort under helgen.. //Sandra

2009-07-18 @ 20:04:38
URL: http://zandrix.blogg.se/
Sandra

Aha, jag ska inte lägga in den på hästbloggen alltså? det fixar sig.. har inte hunnit börja än, för vi har åkt bort under helgen.. //Sandra

2009-07-18 @ 20:04:39
URL: http://zandrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0