Klänningslycka?

Idag har min klänning kommit, jag vågar inte öppna paketet, är så rädd att det skall vara något tok. Samt att jag inte orkar med det själv, med tanke på dagens händelse. Eller, vad vet jag, det kanske bara är underkjolen som kommit, men det vore ganska underligt att bara skicka underkjolen.

I vilket fall som helst så önskar jag att fokusen på dagens händelse kunde fokuseras på den verkliga händelsen, inte på något annat ihopkok. Det som har hänt är mellan mig och den personligt berörda parten, inte mellan alla andra närstående.. Jag har bestämt mig för att ta itu med detta en gång för alla, jag vill gå vidare med mitt liv, det är något man måste förstå. 

Oavsett vad som händer tillsist.  


Kommentarer
Hanna

Jag är så sjukt nyfiken på klänningen och väntar med spänning tills ikväll då jag får se dig i den ;) Jag e tok nöjd med min klänning. Har satt igång med mitt dietande idag så att jag kommer i den tills första augusti, det är mitt mål!



Förstår att du är ganska lugn trots allt, för det här kommer gå din väg! =)

2009-05-06 @ 09:54:15
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0