GODNATT

Jag får panik, känner mig riktigt hjärndöd nu. Jag vill bara klaga ikväll, orkar ingenting. Orkade inte att kliva upp i morse, har inte orkat att ta itu med uppgiften i samhälle b som skall vara klar på fredag. Det har redan gått en vecka utan plugg, mer än "restuppgifter" på svenskan och psykologin. Jag är trött och fattar ingenting, hoppas att jag kommer på rätt bana igen i morgon. Jag har verkligen inte tid att vara trött och helt orkeslös, i morgon ska jag åtminstone träna på förmiddagen och det ser jag fram emot.

Nu ska jag se Grey´s, missade förra veckan på grund av möte. Jag ska göra i ordning en macka, ta ett glas julmust och sedan lägga mig och sova. Jag måste sova!

GODNATT


Kommentarer
morr

Här bloggas det dåligt minsann! Hur kunde du missa Grey´s? Vad hade du för dig? Va, va, va?!



Nu ska jag se film... och hoppas på att jag får besked om duggan i morgon. Annars blir det en tuff dag.



Är du sugen på nåt, exempelvis chokladmuffins, går det finfint att komma hem till mig efter klippningen (förutsatt att jag hunnit bli klar med grupparbetet). Det bjuds då på Pepsi med chokladmuffins.



Adios!

2009-12-03 @ 01:59:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0