Renoveringen har tagit fart igen..

..Fast frågan är hur vi som verkligen bor I huset gynnas av det?


Den här bedårande lilla saken har flyttat in under vårt hus:



Vi har nu varit i kontakt med miljökontoret som lotsade oss vidare till någon som hade en fälla. När den, eller dem är fångad så ska de avlivas, risken är att det är en hel familj där nere. Mitt hjärta blöder och kanske har vi fått svaret på varför det är så djävulusiskt kallt i vardagsrumsgolvet. För den här renoveringen de utfört har pågått under två år tillbaka och de kan ha bott här under vintertid i flera år. Med tanke på hur det skrapade och lät under här för ett par kvällar sedan så är jag rädd för att min misstanke stämmer. Det MÅSTE finnas någon försäkring som täcker det här.. annars blir jag knäpp.

Vi har inte tur med detta, först bilen och nu det här. Hallelujah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0