Vintervila?

Idag fick min prins besök av kotknackaren Lasse igen, fick beröm för att han ridits välbalanserat sedan föregående gång även om han fortfarande var något mindre musklad på vänster sida. Det var bara en marginell skillnad i korset nu, men nacken hade precis som jag misstänkt åkt tillbaka till det ursprungliga läget innan han var där sist och det korrigerades på båda ställen. Han pratade om hästars hållbarhet, att de är så tåliga och oftast inte visar smärta förän det gör riktigt ont. Var ganska intressant, jag som tidigare fick känslan av att han skulle kunna kommunicera med hästar kände det som en liten pik. Kanske är det dags för en skön vintervila där vi bara skrittar ut och har det mysigt tillsammans? Vi har ridit på ganska hårt de senaste månaderna och han skulle kanske må bra av att bara få lunka på i skogen? Jag skall diskutera detta med mina mentor, rådgivare och kära "syster".

Inte nu på en gång, men lite senare innan årsskiftet.

*~~~*~~~*~~~*


Fick för övrigt meddelande från min lärare i psykologi, kompletterar jag en uppgift så kommer jag med största sannolikhet få MVG i psykologi. Fifan, jag som bara fattat halvsju i denna kurs... Kan förstås inte motstå att få ett MVG i kursen, så jag jobbar vidare med detta och lägger samhällskursen på sidan så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0