Blogghysteri

Ok, det här är ett fenomen som är nytt för mig. Det råder sådan blogghysteri ute i landet och även om det varit prat om Blondinbella eller Kenza under längre tid har aldrig jag förstått varför man i kvällstidningarna har täta rapporter om detta. Tills nu.. Efter att ha registrerat mig på bloggtrafik.nu (som ni också kan göra här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=strindlund) så har jag surfat runt på olika bloggar i oändlighet. I varje blogg jag läst står det uppmaningar om att kommentera, rekommendera och tävla om diverse prylar hos dem... Och i alla bloggar har det funnits kommentarer som: "Hoppas du har en trevlig dag, fin blogg!", fast det kanske stått något som varit av negativ bemärkelse.

Hajar ni vad jag menar? 

Är det så viktigt att få så många kommentarer som möjligt? Själv tycker jag det är oerhört roligt att läsa andras kommentarer, men ibland skulle det vara trevligt att läsa något annat än det här om att jag har en fin eller bra blogg.. Jag vill gärna ha lite debatt om det finns något att debattera, eller en kommentar på min kreativitet, som till exempel i förrgår då jag var kreativ både i sinnet och kropp och berättade om min ridövning som jag kommit på alldeles själv.*

Jag vill höra att jag är bra eller mindre bra på ett rakt och konstruktivt sätt. Annars kan kommentarerna lika gärna vara.. Till alla er som faktiskt skriver något annat än just det jag nu ondat mig över, tack, det är ni som gör att mitt bloggliv nu också är på gränsen till hysteriskt. Nu är det inte hästforumet som tar det, nu är det alla bloggar jag smyger runt och håller koll på.

Haha



*
Min hjärna har lagt en spärr över detta som gäller tänk och ridning. Tack rid-Hitler som tjatar på mig jämt!


Kommentarer
sanna

hej, håller med dig med det du skriver ;o

man behöver inte ha tusen kommentarer varje dag liksom =) kika gärna in i min & läs. =) din är intressant!

2009-10-07 @ 16:35:54
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
ridhitler

tänk vilken skön värld det ändå är när mnan som ridhitler får så mkt cred ! men allt är inte min förtjänst .. det är mkt din oxå så klart! du börjar helt enkelt att hitta din plats här på jorden!jag bara puttar dig lite åt rätt håll...

2009-10-07 @ 18:25:59
Weronica - Med Livet Som Insats

Jag är ganska ny inne på bloggtrafik oxå, och det var genom det jag hittade hit :) tänkte säga hej och jag håller med dig i ditt inlägg, hoppas du får en bra torsdag :)

2009-10-08 @ 02:19:33
URL: http://weris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0