Blondin eller brunett?

Prinsen har fått så vackra fötter nu, hovslagaren i vinterstallet anlitades och förutom ett bra jobb så verkar hon kosmetiskt snyggt också. Kände direkt en förbättrin på ridning efteråt då Moro var mer balanserad, åtminstone kändes det så. Får se om stora Sessan märker någon skillnad i morgon när vi har bokat ridsession tillsammans, det ser jag fram emot. Moro var så oerhört trevlig för några dagar sedan då jag red i paddocken vid vinterstallet, ska bli spännande och se om vi har lärt oss något sedan förra veckan.

För övrigt så verkar det inte som att det hjälpte med rött hår för Timrå, de förlorade länsderbyt mot Modo i sudden och det blev 3-2 till hemmalaget, Själv funderar jag på om inte Myran var rödhårig då Modo tog SM-guld, för i sådant fall har hon gjort en väldigt stor miss i och med att hon färgade håret rött. Och på tal om rött, jag letar febrilt en färg som är mellanbrun men ändock med lite, lite röda toner i. Vill inte att mitt hår ska bli grönt om jag bestämmer mig för att byta skepnad från svallande blondin till mystisk brunett. Jag tror att Timrås hopp ligger på vilken färg mitt hår är i och kanske även att de får finbesök till någon hemmamatch framöver.

Vad tycker ni?




Nu blir det mer rapportskrivning.



Kommentarer
Hanna

Det är dags för oss att bli brunetter ;)

2009-10-28 @ 20:57:25
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
lise

Du passar i båda men kul med variation :)

2009-10-29 @ 09:41:44
Sandra

Tycker du ska vara blond med lite brunt underhår ^^



du har haft både, så varför inte blanda ;D

2009-11-12 @ 10:04:28
URL: http://zitu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0